Travmuséets julbord var fantastiskt!

Roland bjöd oss på det igår kväll, mig, Erik, Evert och Lena. Vi hade en himla trevlig kväll med god mat, fin musik och många skratt.  Spelemännen var Erik Björnsson och Henrik Gustavsson. Två killar med ursprung Årjäng men som bor på annan ort numera. De spelade och sjöng i alla fall fint och lagom högt. Vi kunde både lyssna på musiken och prata med varandra.  Tror att Travmuseet kör julbord imorgon också, fast då är det Elin som hjälper Erik med musiken för Henrik måste förbereda söndagens närvaro i TVs vinterstudion.  Det måste vi kolla på fast vi inte är sportintresserade.  Tack för skjutsen granne Kennet. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så härligt att ni blev nöjda och att det blev en god och glad kväll! Julmat är däremot inget som jag uppskattar alls så här blir nog kalkon på julafton.

Svar: Jag uppskattar inte heller julbordets fröjder fullt ut. Tar inget av korvar, syltor, sillar, köttbullar, jansson. Hålle mig till lax och skaldjur. Men en trevlig kväll hade vi och dessertbordet var bra.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback