Hösten är min favoritårstid!

 
Det är vackra färger i solen,  före de första höststormarna åtminstone. Luften är hög och klar, dimmorna dansar över åkarna nerom Liane.  Det börjar bli frost på nätterna vilket betyder att både älgflugor och fästingar minskar i antal. I år har de varit många och ettriga. Allt hamnar i en skön och förutsägbar lunk med mycket mysig tid inomhus. Snart börjar rådjursjakten och vi får fina eftermiddagar när Seffrin får fösa på bockarna.  Nu jobbar jag bara två dagar i veckan och får massor av tid att njuta av det som hösten bjuder.

Kommentarer
Postat av: FREEDOMtravel

Hösten är fin! Här är det så varmt så det nästan känns som sommar, men jag börjar se fram emot hösten :)

Postat av: Veiken

Jag tycker också om hösten, men den förebådar kyla och mörker, vilket jag inte har mycket till övers för. Jag tycker att det kan bli mars efter oktober, men man kan ju inte få allt! ;)

2016-09-27 @ 11:05:29
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback