Favvoleksak! Samma som pappa Jazz!

 
När jag kollade igenom bilder från valpens pappa Jazz`s valptid så såg jag att hans favvoleksak var en tom plastblomkruka. Den var roligare än alla andra leksaker som vi köpt. Alltså testade jag på valpen Hambo ovan också igår när jag ändå städade ur fönstren. Jag sparade en blomkruka, sköljde ur den och rullade ut den på golvet. Och minsann plastblomkruka visade sig vara Hambos  favvoleksak också!!  Han  lekte med den av och till  hela dagen, bet  i den, ruskade och jagade  den.  Antingen är det generna som spökar eller också gillar alla hundvalpar plastblomkrukor. ;- ) Jag kollade  om han kunde  få loss bitar ur plasten och det kunde  han inte. Men han älskade att leka med krukan och bita i  den.
 
Bild här ovan från när valpen Hambos pappa Jazz leker med plastblomkrukor när han var valp! Hundar är kul! Men obegripliga!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lena

De är ju lika som bär i de vita teckningarna!

Svar: Ja, de är lika fast Hambo har mer brunt i sina färger. Hoppas han blir lik sin pappa på alla sätt.
Inga Magnusson

2016-03-13 @ 08:35:20
Postat av: Znogge

Det mest oväntade är oftast det roligaste!

Postat av: FREEDOMtravel

Sv: Oroa dig inte! Skrovet är målat i två olika färger, vitt längst net och svart längst upp. Skrovet slutar inte där den vita färgen slutar ;)

Svar: Det var lugnande! ;- )
Inga Magnusson

2016-03-13 @ 14:07:39
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback