Älg-hornsmode!!

Jag kan inte låta bli att kolla i inredningstidningar typ Elle decoration (tidigare Elle interiör), fast jag aldrig gör om här hemma.  Fnissar nöjd åt att vi nu äntligen efter många år, fast utan egen förskyllan, är helt moderna vad gäller interiör i vårt hus:
ÄLGHORN PÅ VÄGGEN ÄR HÖGSTA MODE!
 
Troféer av den sorten finns med någonstans just nu varenda tidning som sysslar med inredningstrender. Kul att vi äntligen blivit moderna efter alla år med olika sorters horn på väggarna.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Någon måste vara först med det senaste ;-)

Svar: Vi kommer alltså att vara först med älghorn på väggen, med jämna mellanrum eftersom vi aldrig tar ner dem!
Inga Magnusson

Postat av: Veiken

Oj, gäller det rådjurshorn också? Min svärson har ett antal i huset! :) Kul.

Svar: Nja, det jag ser bilder på är mest älghorn och hjorthorn, lite större alltså. Men varför inte rådjur, det platsar säkert också! ;-)
Inga Magnusson

2015-03-18 @ 02:31:10
URL: http://www.veiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback