Årjäng är fantastiskt!

Och jag menar hela Årjäng med alla delar av kommunen :-)
 
Ville bara påpeka det så inga missförstånd ska uppstå över mina delvis kritiska synpunkter på delar av det som hänt / händer i kommunpolitiken.  Det negativa är en väldigt liten del av det stora hela. 
 
Jag är ju inte född här men flyttade hit och valde att stanna för att det är en fantastisk bygd. Fortfarande känns det som en ynnest att få bo mitt i en så vacker natur, med sjöar, skogar och öppet landskap. Tänker på det varje dag! Från första dagen här har  jag mötts av den vänlighet och gästfrihet som är typisk för  folk i Årjängstrakten.   Mitt jobb är en källa till glädje med goda kollegor, barn och föräldrar och på fritiden har vi mycket trevligt med goda vänner.  
 
Jag är nöjd med det mesta och glad att jag valde att stanna här. Ville bara säga det för att få balans i det hela. 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ack Värmland du sköna! Håller med om att det är vackert omkring Årjäng. Är det lika mycket norrmän som kommer och handlar fortfarande?

Postat av: Inga M

Ja, vet inte vilke tidsepok du jämför med bär du skirver lika många, men det är många. De kommer till systembolaget i Årjäng och till de stora köpcentra i Töcksfors.

2014-02-02 @ 10:17:31
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback