Jakt med brutet ben!

Det var fantastiskt fint väder i söndags. Jag fick en långpromenad med Oskar medan gubben jagade på distans. Thomas o Mikael släppte Jazz inom hörhåll och han fick opp en hare. Roland kunde följa jakten  dels med pejlen förstås, dels med den nyinhandlade gps:en som funkar överallt där telefoner fungerar, alltså stora avstånd där pejlen inte når. När det var utom hörhåll gick det bra att sitta inne framför teven (skidor) och när det var inom hörhåll på altanen i solskenet.

Kommentarer
Postat av: Lena Liden Jonasson

Aha, jag tycker mig se en Rino 650, sådan fick min gubbe också, så han inte skall gå vilse i de stora skogarna.

Svar: Kan säkert vara en sån, jag vet inte vad den heter.
Inga Magnusson

2013-01-22 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback