Holländargatan o Melanders

 
 
Holländargatan översta bilden  har vi besökt åtskilliga gånger de senaste åren eftersom son o sambo har bott där. Lägenheten ligger längst upp till vänster korsning Rådmansgatan, mot Spökparken. Trivsam plats fast det är mitt i stan liksom. Nu var det väl allra sista besöket där, snart väntar ny adress med mer golvyta för lille Bill att ratta runt på. 
 
Platsen under kommer vi däremot säkert att besöka igen, Melanders vid Vasaparken, ett stenkast från Sven Harrys guldskimrande skapelse. Det är inte så långt från nya adressen heller. Melanders är ett trevligt matsälle, med fokus på fisk. Massor av fina delikatesser o färdiglagat som kan tas med också. 

Kommentarer
Postat av: Josefin Wallin

Hej!

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för ett eventuellt reportage i vår tidning Länstidningen Värmlandsbygden. Du kan väl slänga iväg ett mail till mig?

Josefin

[email protected]

2013-04-23 @ 12:28:12
Postat av: Carin

Tack för en himla mysig helg! Så glad att ni kom. Kram!

2013-04-23 @ 14:31:56
Postat av: TantGlad

Härliga bilder du visar. Fast fisk är inte nåt jag gillar riktigt.
Ha det gott från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback