Hemlagat oslagbart!

Efter några dagar i Stockholm med mycket uteätande så är det bara att konstatera att hemlagat är oslagbart. Och vackert!

Fredag kväll frossade vi i mycket god och omsorgsfullt tillagad mat. Sen kan en del människor göra ätandet vackert också, avundsjuk på det är jag som saknar den blicken för extra finess på bordet.

Vi fick fina fiskar, fläskfilé, paj, potatissallad, potatis, pestosås som jag måste få receptet på,  cheesecake och en del annat. Alltså en riktig buffé.  Jag tog inte bilder på allt men på en del som jag särskilt vill komma íhåg.







Kommentarer
Postat av: Selma

Jag skulle vilja ha lite större presentationstalanger. Jag tycker själv att det mesta jag gör blir helt ok gott men det ser sällan så där vackert ut som en del får till det.

Postat av: anne

Det ser onekligen gott ut och jag tycker nog också att hemlagad mat nästan alltid slår den utelagade. Jag vet inte varför men den känns som mer "på riktigt" på något vis.

2012-06-10 @ 19:26:49
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback