Yngste sonen ...

... ringde på förmiddagen idag onsdag. Han satt på planet till USA, direktflyg med SAS till Chicago, där han landar i kväll redan, c:a 9 timmars resa bara. Där ska han hälsa på en god vän som bor på 44:e våningen, skulle jag inte våga tror jag, sedan bär det av till Tulsa i Oklahoma, till Texas, till San Fransisco, till Vegas och LA. Det är vänner som ska hälsas på förstås. Han har välförtjänt långledighet nu när spelet som han har varit med och ritat, Battlefield 3, är klart för hans del. Han kommer inte att vara i Sverige när det släpps den 27:e / 28:e  oktober.

Han planerar eventuellt att komma hem hit efter det och sedan kanske åter igen till USA tillsammans med frun för att hälsa på i hennes hemstad Seattle och ytterligare några vänner.

Kommentarer
Postat av: soffie

härligt för han att va ledig och träffa kompisar där, va cololt att han varit med å ritat till det spelet, tjohopp

Postat av: Herta

Låter lite coolt.

2011-10-12 @ 22:18:56
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.
Postat av: Suss

Nog för att jag reser en del, men i jämförelse med våra barn och deras jämnåriga är det som ett litet spott i Atlanten. Jag vill också åka till USA och till Vegas, New York och även till Filippinerna! Asch, tids nog blir det London.....hahaha!

2011-10-12 @ 23:07:25
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback