Sockerfri ...

... har jag varit nu i 4 dagar, inte ens frukt. Det behövdes efter helgens frossande i allehanda. Jag har dessutom halvfastat genom att bara dricka mycket vatten och äta grönsaker, råa eller kokta med en pytteliten  köttbit till. Vikten hade gått några hekto över godkändgränsen (förra helgens chokladfrossa!) och jag går hellre ner ett kilo nu än inväntar mer viktuppgång och måste ta bort 10 kilo. Kom på att det är därför jag inte sovit så bra, jag blir pigg av att avstå från socker, behöver inte så mycket sömn.


Kommentarer
Postat av: Herta

Men stackars människa. Vad har Du varit med om.

Postat av: Inga M

Herta: Ha ha... det kan man undra, men det var väldigt trevligt!

2011-05-20 @ 13:58:54
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback