"Piratplan" ifall ...

... de blev bordade av pirater hade den danska familjen gjort upp när de seglade in i Adenviken! Alltså hur blåögda får vuxna människor bli????? Två gånger tog pappan kontakt med sjöfartssäkerhetsmyndighet och båda gångerna avråddes familjen starkt från att ge sig in farvattnen, men pappan svarade att man kan dö när man går över gatan också. Jag har misstänkt det förut, men nu är det helt klart; han är inte klok, han är ansvarslös och korkad! Flera människor har redan dött i fritagningsförsök, nu sitter familjen kidnappad av pirater på en båt utanför Somalias kust. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8706511.ab

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moses verkar vara en skön kille

2011-03-13 @ 16:11:54
Postat av: Lotten

Jag läste precis den artikeln och gick in här för att kolla om du sett den;-) Helt otroligt!

Alltså visst kan man bli överkörd när man går över gatan, men jag tycker inte det är ett skäl att strunta i alla andra risker och chansa!

Postat av: Veiken

Det finns vatten runt hela vår jord och dom måste välja det farligaste av dom alla! Han lever säkert efter ordspråket: Det händer andra, men inte mig och tror säkert stenhårt på det! Inte klokt hur dum en vuxen man kan vara! ........

2011-03-13 @ 22:01:03
URL: http://veiken.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback