Tack från Jägareförbundet i Värmland till länets jägare!

"Hej!
Stort, stort tack till er alla för utomordentligt väl genomförd vargjakt! Även om media lyckats hitta några negativa röster, vilket är deras uppgift att göra, så har jägarkåren fått massor av rosor för sitt sätt att sköta jakten. Själv satt jag 4 fantastiska timmar på en ryggsäck, i -11 grader, och jag brukar frysa. Jag kom hem med ouppackade extrakläder och orörd matsäck! Jag hade inte behövt det, inte saknat det! Jag var bara så oerhört uppfylld av stundens allvar, att jag glömde både tid och rum (och mat och kaffe!)

 Jag bifogar pressmeddelande som kom från LRF, ifall ni inte sett det. Det värmer!

Än en gång; varmt tack till er alla, sprid det gärna vidare. God fortsättning på ett år som börjat hur bra som helst!

BMN"

Britt Marie Nordquist Jägareförbundet i Molkom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback