Det kom ...

... ett kort till födelsedagen från en nyupptäckt släkting. Det gladde mig alldeles speciellt och jag tummar på det varje dag



en julhälsning från sötaste granntjejerna o föräldrar



... grattiskort från England (tack Suss) och från Varberg med julgransdekorationer (roligt att Ni finns kvar, ser fram emot att träffas i sommar, på Önnebyn eller annorstädes), kort o blomma från kollega (tack) 

Vi har fått en hel del annat också, det blev så mycket så allt går inte att berätta om, trodde inte det.
Senast idag har jag blivit grattad av mitt arbetslag och tidigare av andra kollegor på skolan. Tack alla Ni för glada tillrop o gratulationer i olika former och julhälsningar av alla de  slag.


Kommentarer
Postat av: anne

Så nog är det väl trevligt att fylla år ändå?



Sv. Att man inte tycker om boken Svinalängorna kan jag förstå, men när en balanserad person som du kallar den "hatobjekt",då blir jag mer än nyfiken-berätta!

Postat av: Inger Maryissa

Stort Grattis till dig på födelsedagen från mig som änligen "blivit med ny dator" och börjar sakteliga kunna vara igång igen.

Kram

2010-12-14 @ 22:18:07
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback