Tvättstugan och ormbunken.


Här har gubben sina jobb- och jaktkläder i källaren. Han går ändå in den här vägen så det passar bra att de blir kvar här. Vi (ok jag då!) funderade på om ett skoskåp skulle vara bra, men de här skodonen är nog för stora och klumpiga för det.

I källaren har nu ormbunken kommit upp. Den är fusk förstås. Riktiga ormbunkar är väldigt fina, så länge de är nya. Men sen är det ett himla skräpande runt omkring och mycket passning med vatten och dusch. Ett särskilt tack till M som gav mig den fingervirkade hängaren.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu tänker jag... slår du inte huvudet i krukan varje gång du tvättar? Det hade jag gjort. Men det är klar ska/ vill man ha fint får man lida pin.

Postat av: Inga M

Åsa: Nej, den hänger mitt ovanför maskinerna. Jag kan inte nå dem med huvudet. Med förhöjningen blir det så högt.

2009-09-13 @ 11:28:42
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback