Kvinnodagen på Tjolitta!

Den blev en succé! Många utställare och många besökare på vår lilla bygdegård!
Den här festkommittén är fantastisk! De träffar bara helt rätt.  Det var styling
med frisör, försäljning av trasmattor, smycken, hudvårdsprodukter, massage,
påskpynt, kaffe, pynt, prydnadssaker och annat hantverk. Jag köpte ett fint halssmycke, påsk-
kärringar till riset och kaffe förstås.  Lyckades med stor självövervinnelse låta bli att köpa
ytterligare en trasmatta. Jag har så många förut och byter redan ofta. Får inte köpa fler.
Men visst går jag och nyper i dem!


Kommentarer
Postat av: LL

Jag tror ni har roligare i Värmland än vi har det i Göteborg med Operan, Liseberg, Konserthuset och allt det där andra lika opersonliga som vi aldrig går på.

2009-03-09 @ 11:01:01
Postat av: Inga M

LL: Jag tror ju alltid att det är roligt att bo i en storstad med stort kulturutbud. Fast vi har roligt i Sillerud också. Åtminstone har jag det.

Postat av: anne

Mmm...Jag skulle gärna köpa ett antal hemvävda trasmattor. Jag fick några av min faster, men de var anpassade efter den lilla ettan jag bodde i på den tiden.

2009-03-10 @ 19:44:46
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback