Blommissbruk närbild

Blommor närbild

Blommor är nog mitt enda missbruk, alltså det där vi sysslar med för att belöna oss själva när vi förtjänar det alternativt dränker sorgerna i när det är riktigt bedrövligt. Jag använder inte mat, alkohol, köpenskap men köper alltså gärna blommor. Dessutom har jag en snäll gubbe som understödjer denna form av "missbruk" och så till den grad att de som jobbar på lanthandeln undrar vilka synder han begår som så ofta "måste" köpa blommor till sin "fru".  Asch, jag tror att han också gillar blommorna fast han inte vill låtsas om det. Bara han slipper ha dem framför sig på bordet.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trevligt missbruk, som inte skadar kroppen på något vis! Vackra blommor!

Postat av: gunsan

Inga M ... det MISSBRUKET... var UNDERBART när kunde man skriva det sist hi! Fortsätt... finns ingen avvänjningsform mot detta.
Det påminner STORT om MIN STORA KÄRLEK ÄLSKADE MAKE... han ger mig i överflöd men ber mig sköta dem... han vet inget om detta... säger han hi.
FORTSATT-MISSBRUKS-KRAM :)

2006-09-03 @ 23:32:06
URL: http://gobbe.blogg.se
Postat av: Inga M

Junitjejen: Faktiskt helt ok missbruk

Gunsan: Ja, jag hoppas att gubben fortsätter stödja mitt missbruk av blommor

2006-09-04 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback