Till minne av Anton!

Till minne av Anton!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Inte kul när ens hundvänner måste gå till andra sidan. Den dagen har jag framför mig... måtte det dröja några år än.

Postat av: Anna

Hej Inga. Här sitter jag och tårarna rinner. Blir så påmind om när vår Ludde-tax dog mitt i jakten. Han jagade o plötsligt blev det tyst. Vi letade o letade.Så gick vi kedja och fann honom liggandes i gräset. Han fick dö när han hade som roligast å det kändes bra, men å vad vi saknde/saknar honom. Jag vet att mamma hade tänt ett ljus och där satt vi länge länge. De blir såna vänner...Sköt om dej. Anna

2006-11-16 @ 20:11:56
URL: http://annaspytt.blogg.se
Postat av: Inga M

Nina o Anna: Det känns bra att tända ett ljus o minnas då o då. Vi tände ljuset en stund i kväll när vi kom hem från Stockholm och mindes.

2006-11-19 @ 23:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback