Hemmet i förfall!

Under veckan som gått har hemmet fått förfalla. Jag skulle kunna skylla på mycket på jobbet,  för så har det varit med sena arbetsdagar. Men det är naturligtvis inte hela sanningen.

Det är inget roligt att ta itu med husliga plikter när jag kommer hem. Det är roligare att äta en bit god mat med vänner eller åka bort till någon och prata bort en stund.

Det har varit något varje kväll den här veckan så nu ser det ut  så här 
att38735-214

Udda strumpor spridda på bordet...........

tidningar

Högarna med tidningar o post bara växer och förökar sig.........

blommor


Konvalecentblommorna har avlidit i vattenbrist..............

capecod present

Presenterna från Cape Cod gästerna ligger kvar........
Suveränt fina byxor till barnbarnen; Osch kosch riktigt gammaldags jeanstyg, kraftigt, sen ett solöga att hänga i fönster, en "red dress" pin initierad av Barbara Bush i kampanjen för hjärtvård åt kvinnor, en pin med penna åt mig och en med älg åt Roland, en handmålad julgranskula.

Det bästa med helger är att komma ifatt liksom..........
Nu ska jag röja.


Kommentarer
Postat av: flasknosen

Är så otroligt skönt att se att det inte bara är hos oss det ser ut som dina bilder visar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback