På gång ...!

Vi nådde inte ända fram förstås och någon fråga missade vi helt, men en bit på väg är det i alla fall! Extra bonus med frågor på Degerfors där vi fick full pott! ;- )) Ett roligt tv-program är "På spåret", ett som vi verkligen uppskattar och gärna kollar på. Fint att Sven Ingvars fick vara husband, de är duktiga. 
 
Idag ska Roland jaga vildsvin tror jag. Jag ska vara lat men försöka ta mig samman till lite julpyntande. De går lika trögt varje år. Jul är inte min favorithögtid, det tar emot att förbereda den, blir som vanligt minimalt. Jag har åtminstone putsat några fönster, de lortigaste.  Det är märkligt för jag har en barndomsvän som planerar för jul hela året, som en tid till och med hade ett särskilt julrum där julklappar kunde förvaras, de skulle ju inköpas och förberedas i god tid. Min förhoppning är ju att få träffa barn och barnbarn och goda vänner, fast det funkar rätt bra utan en massa tomtar och ljus. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ett av våra favoritprogram så roligt att det är igång igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback