Himla skönt med värmeväst!

Nu har jag en värmeväst som har värmeslingor  både på ryggen och framtill. Jag som är riktigt frusen gillar det. Vid jakt är det också bra att kunna reglera värmen. Ibland går jag fort och då behövs inte så mycket extra värme, då går det bra att enkelt koppla ner den eller koppla bort. Sen kan det bli stunder av stillastående och då behövs det värme.
 
Värmen i den här regleras med en Powerbank som jag laddar upp i vägguttaget. Den finns på en app i min telefon. Där reglerar jag värmen. 
 
På den här bilden är bara lite värme på, jag kan ha så mycket att alla fält blir röda.  Det hela behöver inte laddas upp ofta bara jag drar ur sladden mellan varven. Den här apparaten klarar till och med jag som är en total teknisk idiot!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken smart väst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback