Gårdagens taxpromenad

Gissar att detta är Tyralill eller nåt sånt, en av Gunnars hästar. Jag gick förbi dem  igår på Seffrinpromenad. Vackra djur men inte så ofta det är hästar här på min blogg. Jag är ju mest rädd för dem, farliga i bägge ändar,  fast de här är bakom betryggande stängsel när de går ute och njuter av solskenet. Tog en bild på Gunnar också men den blev bara suddig ;- ))
 
Det här är annars min favvo, Moe Braga. Hon ska ha föl till sommaren, vet inte hur länge hästar är dräktiga.
 
Fick en bättre bild igår på jättetallen nere vid sjön. Den är stor, måste vara gammal och har vridit sig ett varv i växandet om inte flera 
Den har en mäktig krona också. Man skulle önska att det här gamla trädet kunde berätta allt det "sett"
 
Lille Seffrin travar glatt på
 
I kväll lördag ska vi träffa goda vänner här hemma med lite gemensam äting. Det ska bli roligt. Annars har vi varit lite eremiter sedan julhelgerna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback