Skidpjäxorna är lagade!!!

Han fixade mina trasiga skidpjäxor, för bara 80 kr dessutom, Skomakaren i Åmål. Adress o tel längst ner i det här inlägget. Så tacksam är jag, för de här pjäxorna går inte att få tag på längre. Jag hade varit tvungen att köpa både nya pjäxor och skidor om det inte gått att laga pjäxorna. Han fixar lite av varje, nycklar, jackor osv. Tack Therese för tips!
 
 
 
 Så här bra blev det efter lagningen! Han limmade sulan och lade på en halvtimmes tryck
 
 Innan såg det ut så här
 
Skomarkaren i Åmål på Västerlånggatan 4, tel 070 7531985 . Om man inte vill åka  till Åmål med sina trasiga grejer så kan man lämna in på Hälsokosten i Årjäng. Där samlar han upp dem en gång i veckan tror jag.
Tack igen  för tips Therese L. !
 
Mer om den goda lunchen i Åmål i ett senare inlägg.
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Va kul att det ordnade sig! Aldrig kul att bli av med gamla favoriter.

2019-02-10 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback