Lantmännens vårvisning Alster i Karlstad

 
 
Vi var på Lantmännens vårvisning i Alster i Karlstad. Där finns massor av maskiner nya och begagnade för jordbruk,skog, entreprenad och trädgård. Det var någon maskin Roland ville kolla på, jag vet inte vilken. Sen passar andra i samma bransch på att visa upp sig samma dag. Vi var också på Värm Dal, Maskin Väst  och John Deere.  Och helt överraskande så träffade jag Kicki Lettenström, en blogg - och facebook-kontakt sedan flera år. Jag tror inte hon och jag känt igen varandra i vimlet, men hennes man kände nog igen Roland från något jaktsammanhang. Så roligt att ses irl efter långt tids kontakt på nätet. 
Har ingen aning om vad detta är för maskiner.
 
Här är i alla fall en fin fyrhjuling. Skickade bild till barnbarnens kusin Bonnie som gillar såna.
 
 
 
Roland klev upp i en gigantisk traktor, en Fendt tror jag. Den är verkligen stor och helt datorutrustad för alla funktioner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback