Fynd på Myrorna i Karlstad idag!

 
Vid varje Karlstadsresa så brukar det bli en runda på Second Hand.  Och idag gjorde jag fynd.  Ungsfasta formar med glaslock har jag letat efter länge. Mest har jag letat i vanliga butiker.  Jag kollade i Stockholm när jag var där senast och jag har frågat runt i alla husgerådsbutiker i Karlstad och på köpcentret i Töcksfors. Men ingen har kunnat visa upp någon enda ugnsform med glaslock. Det finns en fördel med glaslock, att man ser hur maten mår medan den tillagas. Jag köpte två på Myrorna idag och fick dem för under 100 kr! Mycket prisvärt eftersom de var fina, inga nagg och hack och ordentligt rengjorda. Det fanns fler kvar  om någon mer behöver såna.
 
Jag har ju gått på Second Hand i många år. Kundkretsen har ändrat sig.  Förr var det utpräglat fattiga människor och missbrukare som köpte kläder, de var inte alltid så prydliga och väldoftande. Det var inte heller så många. Nu är det välklädda, välmående och många  som handlar begagnat. Det finns ofta jättefina grejer som alternativ till nytt. 
 
 Och Roland har kapat träd på nära håll idag, men mer om det imorgon-

Kommentarer
Postat av: Znogge

Grattis till fynden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback