Tisdag kväll Sandgrundsudden Karlstad, Sven Ingvars

Tisdag 
 
Det blev improviserat i sista stund att åka till Sandgrund Karlstad för att kolla på Sven Ingvars. Först var det belöning av mästarnas mästare i olika grenar, bl.a. blogg - och facbookvän Lettenströms son Karls som tagit pris i dans bugg..  Sen blev det Sven Ingvars konsert. Helt fantastisk. Underbara gitarrsolon som vi gamlingar gillar, lagom blandning Fröding och klassiska Sven Ingvarslåtar och nytt. Publiken var helt med. Vet inte hur många vi var. Man sa när vi kommit in att det var 6000 och att man inte skulle starta förrän alla var inne. Kanske blev det  8000 eller 10.000 . Jag vet inte. Men fantastisk konsert i alla fall, vi är jätteglada att vi åkte.  Under tiden följde vi facebookvän Aila Toivainens son gård i hotet från skogsbränder i Sala. Hoppas det går bra. 

Kommentarer
Postat av: Veiken

Jag kan tänka mig att det både var nostalgiskt och fantastiskt! Jätteroligt att Sven Ingvars fortsätter i ny tappning

Postat av: Veiken

Jag kan tänka mig att det både var nostalgiskt och fantastiskt! Jätteroligt att Sven Ingvars fortsätter i ny tappning

Svar: Ja det är uppskattat. De ger några konserter nu på olika orter. Vi har försökt få biljetter men allt är slut. De är väldigt populära
Inga Magnusson

2018-06-08 @ 09:52:02
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback