Bättre blir det inte!

Det fläktade lite där jag satt och läste, annars hade det nog varit för varmt 33 grader plus i skuggan. Hur varmt det är i solen har jag ingen aning om, vågar inte ens gissa. Vi hoppades på regn imorgon lördag men det har enligt yr flyttat fram sig till på onsdag. Kanske några droppr imorgon och vi är tacksamma för allt som kommer. Boken är alltså Persbrandts biografi skriven av C J Vallgren. Persbrandt är ju en spännande människa, men helt ärligt så läser jag den för att Vallgren har skrivit. Han är en favvoförfattare. Hittills är jag inte imponerad, vare sig av Vallgren eller av Persbrandt, men det kan bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag är inte så road av någon av dem så den boken får nog vara för min del. Visst är det varmt i dag men här fläktar det i alla fall skönt! Alltid något :D

Svar: Jag ska skriva mer om boken när jag är klar. Men som sagt, inte begeistrad än.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback