Min favvokamera!

Bästa kameran jag någonsin haft. Jag är så nöjd med den och tacksam mot Malin Robertsson Harén vid Not Quite i Fengersfors för att hon rådde mig att köpa just den. Malin är ju proffsig fotograf och jag gjorde rätt i att lita på hennes omdöme. Det är alltså en Panasonic Lumix DMC - TZ 80 med Leicaobjektiv.  Och jag har inte betalt för att rekommendera den! ;- )). Fast det är väl lika bra att erkänna att en hel del av de tekniska finesserna behärskar jag inte. Jag är en fegis och vågar inte testa. Köpt på Audio Video i Årjäng

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag har också en sådan men en lite äldre modell. Dock är jag inte lika road tyvärr...

Svar: Fel på kameran?? Eller du är bara inte intresserad?
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback