Igår blev det riktiga skidspår på Liane!

Det går lagda skidspår väster om oss där jag gjorde egna förra gången. Det går också runt Smörhôla nedanför Liane och till Signebyn, ungefär till Eriks.  Jag kavade runt i spåret  någon timme igår och det var himla skönt att slippa göra eget spår. Vem som helst är förstås välkommen att använda spåret! Det ser ut att kunna ligga kvar några dagar om man ser på väderprognosen. Karl- Erik Gustafsson har gjort jättefina spår på golfbanan i Svensbyn, de rekommenderas. Fast vi som vill slippa backar kan hålla oss på Liane. ;- )) Man kan starta var som helst efter Lianevägen, eller före skolan i Signebyn tror jag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veiken

Finfina bilder. Jag har nog inte stått på ett par skidor på över 50 år, så det är nog bäst att jag låter bli om jag vill vara hel...

Svar: Ha ha... jag är också fepplig på skidor. Vågar inte åka i minsta backe, det ska vara helt platt. Men roligt är det.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback