Sista skidturen för den här vintern!

Flera gånger har jag trott att skidsäsongen har varit slut men sen har det funkat igen att åka på skaren. I förrgår  när jag var ute så såg det inte så bra ut, men det gick att åka i traktorspåren och bitvis  på skaren. Fast på sina ställen var det väldigt lite snö kvar. ;- ))  Kände mig som den sista entusiasten.
 
 
Jag såg nya älgspår i alla fall. Det har jag inte sett i det här området på ett par månader.  Men nu blir det nog ingen mer skidåkning. Det ska bli snöväder och regn och plusgrader framöver. Verkar som om våren äntligen kommer. Jag får ställa in skidorna för säsongen och vara tacksam att det har gått att åka så länge i mina platta spår på Smörhôla! ;- ))

Kommentarer
Postat av: Veiken

Oj så duktig du är. Jag skulle slå ihjäl mig och bryta både armar och ben i skidspåren. PS Jag har bott i Schweiz, men det gick inte så bra där heller! ;)

Svar: Det här spåret skulle du klara galant. Det är helt platt, finns inga backar!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback