Räkmacka Stationscafé Svensbyn!

 
Alltså den är stor och  såååå läcker med handskalade räkor! Den kan verkligen rekommenderas. För mig som inte orkar så mycket på en gång så räckte det med halv mackan. Resten fick jag med mig i en Doggybag och det var inga problem! Vi är otroligt bortskämda med att ha god mat mitt ute på landet, bara några kilometer hemifrån.  Imorgon äter vi  älgytterfilé  i en Dan Andersson-meny (kl 15.00) inför konserten på Tjolitta senare på kvällen (kl 18.00) .
 
Idag ska vi åka på Jakt- och fiskemässa i Säffle. Har frågat Kalle och Christina var vi kan äta där under dagen men inte fått något svar än. Kanske får bli Esters café på vägen. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Erbjuds en god räksmörgås med handskalade räkor tvekar jag inte! Denna såg väldigt god ut men ack så stor. Bra att de erbjöd "doggybag" för det är inte så vanligt annars i Sverige.

Trevlig lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback