Agenda

Det är ju en klyscha men känns ändå rätt så sann; jag som nu är pensionär undrar hur jag kunde ha tid att arbeta förr. Det är ju så mycket annat roligt man vill hinna göra
 
I förrgår hade vi ett par goda vänner här på mat. Himla kul att laga mat när det är gott om tid så det blev en trerätters med svampsoppa, älgtjälknöl och äppelkaka. Och  en rolig kväll hade vi. 
 
Igår söndag en mellandag med disk från dagen före och tvätt och lite jobb vid datorn, forslade en båt hit och dit, snabbvisit på Agnarshuset, Roland o Kjell avlivade en Kanadagås med änglavingar-missbildning.
 
I kväll måndag ska det bli äting hos goda vänner, en lite större församling,  mycket sill tror jag. Under dagen tänkte jag hinna med besök på second hand och lämna bort saker.
 
Imorgon tisdag mellandag igen med inget särskilt mer än förbereda lite för helgen som kommer med många gäster
 
Onsdag bjudna till vänner på äting som jag inte vet nåt om, men det brukar vara spännande. Förra gången åt vi bl.a. häger och de var gott.. 
 
Torsdag sonfamilj kommer från Stockholm med svägerska-familj
 
Fredag son Mattias kommer äntligen hem från Seattle för några dagars besök
 
Lördag går vi väl på Årjängs marknad alltihop. 
 
Söndag åker Stockholmarna hem men vi hoppas få ha kvar Mattias några dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback