Idag blev det så här!

Utsikt genom fönstret hela dagen! Fast jag tycker om hösten, med solsken + frost eller lite lagom ruskigt väder, regn och blåst. Det inbjuder till att vara inne, ingen stress att gå ut i friska luften. Jag har tvättat, strukit och gjort en del jobb vid datorn. Glad att jag gjorde utepyssel igår, med diverse släng av sommarblommor och plantering av vinterväxter. Längst ner i bilden syns ljungen som nu finns i blomlådorna under fönstren. Och som vanligt kommer jag inte ihåg om man ska vattna ljung eller inte. Kanske någon som vet?

Kommentarer
Postat av: R

Läser om vargar i Värmland och hittade hit. Angående ljung så skall den vattnas mycket rikligt och hållas blöt fram tills det fryser, därefter skall den inte vattnas. Hälsningar Ronja

Svar: Tack Ronja för goda råd. Jag ska följa dem!
Inga Magnusson

2017-10-02 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback