Bästa Ove på XL bygg kom med takplåten!

Och rör o rännor! Hela paketet skickas upp på ställningen vid magasinet. Ett varsamt precisionsarbete styrt av handrörelser som är magi för oss som inget begriper.;-)) . Roland och Erik tar emot. 
 
Fantastiskt väder har vi haft idag. Det började i morse med lite frost och fin soluppgång. I solen var det varmt under dagen, så jag  plockade bort vinterståndare nere på Liane i solgasset och kapade buskar och rensade runt vårdträden. Det gick inte att vara inne och putsa fönster i det vackra vädret som jag hade tänkt. Grovtvätt har jag gjort i alla fall med en del bäddmadrasser och täcken. Bra tork med lite vind och mycket sol. Sen får tumlaren göra resten. Och en långpromenad med Seffrin blev det, drygt 3 kilometer. Nu ska vi snart begå ankan! Så spännande. 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Jag har med skaffat D-vitamintillskott, främst till ungarna men jag kanske skulle börja äta själv med.

Postat av: Veiken

Så underbart väder vi fick till slut. Minst en dag i alla fall.
Det gäller att ta vara på tiden! :)

2017-10-05 @ 19:31:17
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback