Säsongspremiär för Icebugs idag onsdag!

Det var verkligen slipprigt halt på vägen när jag skulle ta dagens långpromenad med lille Seffrin. Det var bara att vända in i igen, gå ner i källaren och leta upp Icebugsen i sommarförvaringen. De är kanonsköna att gå med i halka. Man går helt tryggt och avslappnat, behöver inte spänna sig och vara rädd för isfläckar. 
 
Seffrin har inga problem med halkan, han stretar på utan halkskydd. 
 
Vädret har varit magiskt vackert idag med strålande solsken hela dagen! Och det ser ut att fortsätta imorgon också. Så här såg Liane ut idag när jag gick förbi med Seffrin.
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Låter som om det vore något för mig. har funderat på Icebugs ett par år nu så kanske läge att komma till skott!

Svar: Det ska du absolut satsa på. Men köp samtidigt med ett överdrag att dra över sulorna när du måste gå på golv med dem. De är väldigt smidiga.
Inga Magnusson

Postat av: Veiken

ICEbugs är suveränt bra! _)

Svar: Kanonbra absolut! Jag tar gärna på dem, gamla kärringar ska inte bryta sin ben! ;- ))
Inga Magnusson

2017-11-16 @ 14:08:41
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback