12.936 dagar har jag jobbat ...

... och nu är det bara tre kvar! Sen blir jag heltidspensionär.
 
Ha ha...! Asch, det har förstås inte varit exakt så många jobbdagar i mitt liv, men på ett ungefär i alla fall.  Klart är i alla fall att det är tre kvar. Det ser ut att bli imorgon måndag + onsdag + torsdag. Torsdag är egentligen inte min jobbdag på schemat men det kunde vara roligt att vara med på examen som sista arbetsdag. Hinner förhoppningsvis städa ur det sista ur mitt rum efter avslutningen, sen blir det kompledigt en  dag och därmed ska det vara färdigjobbat för min del.

Kommentarer
Postat av: znogge

En omställning helt klart...

Postat av: FREEDOMtravel

Lycka till med det nya livet och hoppas att det känns bra!!!

Svar: Tack! Nu känns det helt ok att bli heltidspensionär, men det har varit en process att nå dithän.
Inga Magnusson

2017-06-14 @ 06:16:04
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback