Värmevästen funkar jättebra.

Den här bilden på v'ärmevästen var ju ingen höjdare,  tog det själv i spegeln,  jag ville bara visa hur litet batteriet är.  Man laddar det fullt, kopplar in det och lägger i fickan. Sen finns ett extra batteri som man kan ta med fulladdat och byta om det skulle behövas.  En laddning varar i flera timmar, men kortare tid om man har ¨på varmaste läget av de tre man kan välja.  När jag hade västen på mig igår  så var mellanläget bra, men då gick jag sakta och pausade ibland. Hade bara en tunn bomullspolo under västen och så jackan över alltsammans. Om man står still länge så är nog varmaste läget bäst. Bra att slippa bylta på en massa kläder och svettas för att sen frysa vid stillastående.Så här långt är jag jättenöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback