Ledig dag idag - eller?

 
Undrar om det är typiskt kvinnligt, att ha en dag som ser alldeles ledig ut och egentligen gör man inget som syns. Men om man inte gjorde det där som inte syns,  så skulle det minsann märkas;- ))
 
- Fixat metallspiraler till talgbollarna (tack Anita för tips!) Min kamp med ekorren är över, den här barriären  klarar han inte. ;- ))
 
- Tvättat 3 maskiner
- Bytt rent i säng
- Bemödat mig med dagens middag, en älggryta med goda rotsaker
 
-  Grejat med bokningar, egna och andras
-   Städat här och där
-  Gjort ingefärashots för en dryg vecka framåt.
 
- Stekt en omgång älgfärsfräs som kanske blir varma smörgåsar i kväll.
 
-   Skrivit några mail som var nödvändiga
-  Ordnat med Bank-id och spärr hos Skattemyndigheten ( det gick bra fast jag våndats innan i flera dagar, lättare än jag trodde. Hade förstås bank- Marines instruktion framför mig! Tack o tack!).
 
- Läst tidningar på nätet och en del annat
.
- Skrivit en ny "kom-ihåg-lista" för de närmaste dagarna (ålderstecken kanske?)
 
Inget av det jag gjort idag är synligt.  Roland har kört ut virke ur skogen och lagt i en hög här vid vägen. Det syns!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback