Drama på himlen igår eftermiddag!

Vi fick en fin tur på eftermiddagen igår, jag och Seffrin. Det var frostigt och kallt, -5 grader tror jag. Och himlen flammade i skådespel när solen var på väg ner. Sen borde jag förstås ha tagit en bild på den pampiga fullmånens uppgång under kvällen, men det blev inte. Hoppas alla fick sova gott i natt trots den. ;- )) Nu på morgonen söndag är det kyligt, - 14 grader. Fin vinter blir det äntligen.
 
 
 
Det var mulet här men sol över Prästgården en stund.
 
Seffrin gillar läget och kollar in vilka dofter som kommer från söder.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag sov som bedövad! Här har vi -1 och lite snö vilket innebär vinter trots fågelkvitter och vårtecken!

Svar: Låter fint!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback