Exklusivt besök på Liane igår fredag!

Titti är en vän på Facebook o blogg sedan åtta år tillbaka och igår kom hon på ett efterlängtat besök hit till Liane med en väninna som har ursprung i Karlstad. De har  gått målarkurs i flera år och nu ville de  se Lars Lerins utställning på Sandgrund. Efter en övernattning i Karlstad blev det alltså fika här hos mig på eftermiddagen, tyvärr kunde det inte bli ett längre besök den här gången.  Det var roligt att ses irl och jag hoppas det blir fler tillfällen så att jag får bjuda på grillning som tack för en tjänst som Titti gjorde mig för några år sedan.

Kommentarer
Postat av: TT

Det var så himla skoj att ses, och vad vi hann prata! Men inte klart än så jag återkommer! Tack för det goda fikat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback