Jag var med på Bills basketträning förstås.

Lördag förmiddag har barnbarn Bill basketträning på KFUM. Lokalerna ligger nära Adolf Fredriks kyrka, man går bara över Sveavägen och rakt fram en bit. Jag gick med förstås för att kolla när jag var i Stockholm på besök. Bill tycker att detta är roligt.
 
Många barn var med och åldrarna kan ha varit 3- 4 år, kanske 5 år också.
 
 
Det var flera ledare med och de gjorde ett bra jobb, det handlade om lek med boll egentligen. Här säger alla tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Znogge

"Lek med bollen" tycker jag låter bra för så ska det vara i den åldern! Tycker att allvaret kommer in på tok tidigt inom många idrotter...

Svar: Ja, håller med! Detta var precis lagom o duktiga ledare
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback