Gustav i den Nordiska Natten!

Så heter han vår fina skulptur, han som vaktar stugan, gåvan från skulptör  Axel! Han står trygg där alla dagar och blickar ut över  Östra Silen!
 
Igår kväll hade vi himla trevligt med goda vänner T och A-M här på lite mat. Först bastade gubbarna, sen ägnade i oss åt maten. Och idag blir det mer mat. Vi   ska  fira Rolands födelsedag med julbord på Esters Café. Det är min present. Det blir årets första julbord.   Inte så mycket öppet på söndagar i Årjäng så det fick bli Nysäter. Inte helt fel tror jag, vi får se vad vi tycker efteråt.  Men först ägnar han sig åt harjakt förstås.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Då hoppas jag att julbordet utfaller till belåtenhet! Husse åt i måndags med det är ingen mat för mig...

Trevlig första advent!

Postat av: Veiken

En perfekt present. Jag gillar upplevelsepresenter. Hoppas att det gick bra med både jakt och mat! :)

2016-11-27 @ 17:00:51
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback