Jag städar inte nu....

... fast det var planen. Skulle ha torkat ur skåp och lådor och garderober i ett hus, bytt ut trasigt och fräschat upp. Men jag struntar i det och går ut med taxen Seffrin istället. Solen lyser och det är kanonväder. Tvättar gör jag åtminstone (tvättmaskinen rullar och går). Tinar upp en älggryta till Roland o mig till lunch. Arbetsfritt! 
 
Har också pratat med / sms:at med barn och barnbarn. De verkar ha det bra i Fengersfors (Umeåfamiljen), Sundbyberg på restaurang (Lou o Carin o Stina och Cleo) och på Nexiko Media ( Markus) . Jag kan städa i kväll i stället, det jobbet springer liksom aldrig ifrån en.   
 
Ha en bra dag ni också!

Kommentarer
Postat av: Leontina

Inga,
Inte måste du städa om du inte vill. Vi ville inte idag, trots att barnbarnen ska häcka här i flera dagar fr o m imorgon. Jag sopade köket och torkade värsta fläckarna, ser hur bra ut som helst. Kärestan är den som städar här, eftersom jag bakar och lagar det mesta och han ska ta det på tisdag har han planerat.

2016-03-31 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback