Fel låt vann!

Jamen självklart vann den låten som jag satt upp som den enda som absolut inte fick vinna! Suck! Vi saknar nog talang för Mellon. Det var inte särskilt kul heller, fast jag gillade låten där de badade i en fontän och klädde av sig.  Och Måns sång före omröstningen var helt ok. Omröstningen skippade vi (11 jurygrupper!!!!) och slog över på reprisen av "Ack Värmeland..."   Skönt att det är slut  på Mellon nu så det kan bli nåt annat program på lördagkvällarna när vi ska sitta här och snossa med valpen på kvällarna! Han ligger i knä kvällstid, het som en bastu-sten!

Kommentarer
Postat av: FREEDOMtravel

Mellon är ju alltid ett ämne för debatt, haha. Jag gillade vinnarlåten, men Wiktoria var favorit. Intressant att du gillade Samir och Viktor! Jag trodde att det var en låt som bara gick hem hos ungdomar ;) Jag tyckte att de sjöng falskt och så ogillar jag lite deras skrytiga sätt och hysteriska festande. Tittar ju inte på Paradise Hotel men är inte så förtjust i personer som ska dricka sprit och vara nakna på TV ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback