Fästing fick jag idag!

Och nästan bryter ihop. Fast den hade inte ens satt sig fast, promenerade helt ogenerat omkring på mitt skinn, på magen. Jag tog den direkt och dödade den saklöst. Undrar varför fästingar finns? Vill gärna tro att allt liv har en mening men hittar inget uppdrag för fästingarna. Strax innan hade jag tagit bort en på Rolands rygg med fästingborttagaren. Den såg död ut men kröp allt när den kom ut. '
 
Undrar varför vi människor inte kan få samma typ av tablett som hundarna? Så vore vi kvitt fästingplågan i alla fall över säsongen.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att du hittade den innan den satte sig i alla fall. Gräsliga djur :-(

Postat av: Veiken

Äckligt! Om jag hatar något så är det fästingar! Usch och TVI!

2016-08-22 @ 12:20:10
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback