Grillknyte i Lianegrillen i kväll!

En trevlig kväll med våra jaktgäster Wolfram, Ralph, Axel, Jan o Arne. De hade med sig grillkött av olika slag som de grillade perfekt. Vi hade med potatissallader och grönsallad.  Lättsamma och gemytliga vänner som det är roligt att träffa och prata bort en kväll med.
 
På mig ankom alltså att fixa potatissallad. Jag tänkte köpa det på Ica Sillerud men det var slut. Då sa Rikard att det kunde han göra åt mig! ;- ) Helt fantastiskt erbjudande från min butik, om potatissalladen inte finns så fixar butiksägaren en hemgjord! Självklart tog jag det erbjudandet. En del av den tog vi som den var,  en del fixade jag lite med före servering, blandade med kokt ägg, gurka, äpple och lite annat.
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det kan man verkligen kalla service :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback