Kvällens äting har gäster!

Det blir som soppa till kvällsmat, viltsoppa. Vi har gäster som ska bli roligt att träffa igen. Det var ett bra tag sen sist så ett kärt återseende blir det. R är en släkting med anknytning till Liane.
 
Jag testade att duka med blå djupa tallrikar. Men de passade inte alls och har aldrig någonsin passat, så jag tog bort dem och packade ner alla tolv, tog med dem till Röda korset för att snabbt bli av med dem i samband med att jag handlade idag. Skönt att bli av med sånt som bara står. Nu ska jag köpa fler av den här sorten tror jag eller några andra som passar till blå duk, för det har vi ofta.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Smidigt när någon annan kan få användning av dem! Saker som bara blir stående är sällan något att ha. Hoppas det smakade bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback