Jaga tallrikar ....

.... med blått på, som kan passa till den marinblå bordsduken, det ska jag göra idag. Hänger på gubben som ska serva bilen. Gengåvan är ju också öppet idag torsdag, alltid värt ett besök, även om det är trångt numera. Där kan Roland få dumpa mig när han åker ut till Ahlsell.  Och så har Ikea julbordspremiär idag, inte helt fel. Det blir nog lunch där, fast sen i så fall. Julbordet serveras inte förrän kl 15.00.
 
Uppdaterat: Damen som satt i informationen på Ikeas kundtelefon  hade fel. Det var ju dit jag ringde och frågade eftersom inget stod om tid på hemsidan!!! Julbordet på Ikea öppnar kl 13.00 på vardagar och håller på till framåt kvällen, 19.00 tror jag.

Kommentarer
Postat av: znogge

Lycka till med tallriksjakten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback