Administrativ dag ...

... blev det idag efter långpromenad med lille Seffrin. Bankbesök, fotografering, fixat ansökan om förnyelse av körkort, besiktat bilen, kört iväg och sorterat massor av sopor. Det mesta gick bra, till o med besiktningen. Alltså jag har en jättegammal bil, Corolla 1999 och numera har den gått en del mil också. Den borde ha gett upp för länge sedan, men den bara rullar och går och blir godkänd varje besiktning. Jag har tänkt länge att när den börjar krångla så ska jag byta bort den mot en nyare. Men det kan jag inte göra så länge den bara funkar. Måste ha varit en enastående årsmodell och ett enastående märke.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Just Toyota Corolla är bilar som står sig enormt bra i längden och många av dem rullar och rullar så behåll den så länge det går! God bilekonomi i det :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback