Fullmånen!!!

Äntligen fick jag med månen på bild!!!! Vet inte varför jag misslyckats förut, har testat otaliga gånger men det har inte lyckats. I kväll gick det att få med månen på bild, den hänger över prästgården i Sillerud. Det är alltså nu en del ska bli mångalna, min pappa berättade om en arbetskamrat som blev det. Fast hur det yttrade sig vet jag inte. En del får problem med sömnen, bl.a. en f.d. kollega till mig och hennes son.  Jag blir bara pigg och glad av fullmånen, ingen har klagat på att jag skulle bli bete mig som galen, åtminstone inte galnare än vanligt. ;- )  

Kommentarer
Postat av: FREEDOMtravel

Fin bild! Vet inte om månen påverkar mig dock...;)

Postat av: Marie

Det var verkligen ingen dålig månbild. Månen ser enorm ut!

2015-07-05 @ 13:18:00
URL: http://www.mariee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback