Lars Lerin i "Min sanning" ...

... har jag sett nu, intervjun som sändes i Svt i tisdags.  Det är ett välgjort program och man måste älska Lars Lerin! Jag ska fundera lite på varför och återkomma om det.
http://www.svtplay.se/video/2578954/min-sanning/avsnitt-7-lars-lerin
Jag kan ju se vilka sökord som använts för att hitta min blogg och igår var det plötsligt många som kom via ord som anknöt till Lerin på olika sätt, efter  tv-programmet antar jag. Det har blivit ett antal inlägg om honom här på bloggen genom åren inser jag när jag kollar vart orden länkar. Det mesta finns under kategorin "bilder och figurer".

Kommentarer
Postat av: Veiken

Vi får nog ta SVTplay till hjälp och se det programmet. Det var nog bra!

Svar: Klart sevärt!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback